با آغاز تعطیلات نوروزی انجام گرفت؛
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 33 هزار نفر از راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس این استان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۳۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 25 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حسین پورمحمدی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: این تعداد بازدید کننده از استان های مختلف کشور و اقشار مختلف مردم استان ایلام هستند. وی افزود: بیشترین حجم زائران یادمان های استان ایلام در دو روز گذشته بود و یادمان شرهانی دهلران و نقطه ایثار و قلاویزان در شهرستان مهران بالاترین تعداد زائر راهیان نور را داشته اند که در قالب کاروان های راهیان نور یا به صورت خصوصی و شخصی از این اماکن مقدس بازدید کردند.
 
سرهنگ پورمحمدی یادآور شد: امکانات و تجهیزات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به کاروان های راهیان نور و دیگر زائران در یادمان های شناسنامه دار در این استان فراهم است ضمن اینکه ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی متناسب با تعطیلات نوروزی نیز در این یادمان ها برگزار می شود.
 
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همچنین 22 هزار نفر نیز در قالب کاروان های راهیان نور و شخصی از 15 تا 28 اسفند پارسال از یادمان های متعدد دفاع مقدس این استان بازدید کرده بودند.
 
سرهنگ پورمحمدی تاکید کرد: یادمان های دفاع مقدس ایلام از نیمه دوم اسفند سال گذشته تاکنون میزبان زائران و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور و داخل استان است.
 
به گفته وی، برای اسکان و شب مانی زائران و کاروان های راهیان نور 2 اردوگاه در شهرستان ایلام و دهلران در نظر گرفته شده که هر اردوگاه ظرفیت پذیرش یک هزار مسافر را در شب دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار