کلانتری خبرداد؛
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از نام نویسی 2 هزار و 4 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان در 6 روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 26 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری  اظهار کرد: در ششمین روز از مهلت ثبت نام عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان 722 نفر نام نویسی کردند.
 
وی افزود: از مجموع ثبت نام شدگان شش روز گذشته 608 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و یک هزار و 396 داوطلب نیز برای شوراهای روستایی این استان ثبت‌نام کرده‌اند.
 
به گفته وی، از مجموع افراد نام نویسی کرده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 146 نفر زن هستند که بیشتر آنها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ثبت نام کردند.
 
کلانتری با بیان اینکه فردا ششم فروردین آخرین روز و پایان مهلت یک هفته ای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا است، گفت: ثبت‌نام داوطلبان تا ساعت 24 امشب تمدید شد و فردا یکشنبه ششم فروردین نیز تا ثبت نام تا ساعت 24 شب ادامه دارد.
 
معاون استاندار ایلام از همه کسانی که می خواهند خود را در معرض انتخاب مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دهند خواست در فرصت باقی مانده به مراکز تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کنند.
 
کلانتری با اشاره به اینکه افراد متقاضی انتخابات شوراهای شهری برای ثبت نام باید به فرمانداری ها و داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی به بخشداری ها مراجعه کنند، افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 385 روستای این استان برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند
 
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: داوطلبانی که فاقد برگ سوء پیشنیه هستند می توانند با پر کردن فرم خود اظهاری ثبت نام خود را برای دوره پنجم شوراها تکمیل کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ بر اساس برنامه زمان بندی آخرین فرصت حضور نامزدها برای ثبت نام در این انتخابات 6 فروردین ماه جاری خواهد بود و این زمان تمدید نمی شود.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
 
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
 
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار