مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امداد رسانی به مسافران نوروزی در این استان مستقرشد.
کد خبر: ۳۹۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 27 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: بر اساس زمان بندی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران این بالگرد از 2 روز پیش (پنجم فروردین) وارد ایلام شده و به مدت 10 روز در این استان مستقر است تا عملیات امداد رسانی هوایی احتمالی را پوشش دهد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت در تعطیلات امسال افزود: در اجرای این طرح تاکنون 435 نفر که دچار حادثه شدند بودند، توسط امدادگران این جمعیت امداد رسانی شدند.
 
سلیمانی با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون به 25 حادثه رانندگی مسافران امداد رسانی شده است، تاکید کرد: تعداد حادثه دیدگان در این سوانح 435 نفر بودند ضمن اینکه در این حوادث 43 نفر مصدوم شدند که 20 نفر به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.
 
وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح امداد و نجات که از 25 اسفند پارسال آغاز شده علاوه بر 12 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، سه پایگاه دیگر نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: 9 دستگاه خودرو ست نجات، 15 دستگاه آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه 51 امدادگر آموزش دیده در این پایگاه ها مستقر و تا 15 فروردین نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران و گردشگران نوروزی اقدام می کنند.
 
سلیمانی از ارائه خدمات اسکان به 36 مسافر نوروزی از ابتدای این طرح تاکنون خبر داد و گفت: امسال و در اجرای طرح سحاب با عنوان سامانه حرکت امدادی بشر دوستانه با استفاده از دوچرخه خدمات امدادی و فرهنگی به مسافران نوروزی در جاده های ارتباطی این استان ارائه می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام، اجرای طرح امداد نوروزی با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 96 در استان ایلام نیز اجرا می شود./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار