مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین امسال، یک میلیون و 503 هزار و 297 تردد خودرو در راه های ارتباطی این استان ثبت شده است.
کد خبر: ۳۹۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 28 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده های استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 31 هزار و 675 تردد، 47 درصد افزایش یافته است.
 
وی بیشترین تردد در سطح جاده های استان را در جاده ایلام - صالح آباد اعلام کرد و افزود: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های ترد شمار مستقر در راه های ارتباطی این استان انجام گرفته است.
 
دلخواه تاکید کرد: همچنین در این مدت 10 هزار مسافر نیز در قالب 700 سفر درون و برون استانی با خودروهای شبکه حمل و نقل عمومی (سواری، مینی بوس و اتوبوس) جابجا شده اند.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از استقرار اکیپ های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار اکیپ های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان در حال خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران است.
 
دلخواه گفت: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.
 
به گزارش تابناک ایلام، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است این استان دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
 
این استان با وجود داشتن منابع طبیعی خدادادی و آثار و ابنیه تاریخی فراوان و منحصر بفرد زیارتگاه ها و اماکن مذهبی و یادمان های دفاع مقدس از زیر ساخت های مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار نیست.
 
استان ایلام یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که 745 اثر آن در فهرست آثار ملی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار