قهرمان ایلامی رشته جودو با اشاره به راه اندازی کمپین 'نه به ریختن زباله در طبیعت' آن را یک اقدام ارزنده و کاری ماندگار برای صیانت از طبیعت است و گفت: برای این منظور مشارکت و همکاری مردم نیز لازم است.
کد خبر: ۳۹۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 28 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا خسروی نژاد اظهار کرد: هر چند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مردم را نسبت به این مساله حساس کرده اما برای تدوام و نهادینه شدن فرهنگ حفظ محیط زیست باید این اطلاع رسانی ها تداوم داشته باشد.
 
وی افزود: در سال های اخیر مردم پس از حضور در طبیعت علاوه بر اینکه از ریختن زباله خودداری می کنند بلکه با جمع آوری زباله های قدیمی سعی در پاکیزگی محیط زیست دارند.
به گفته وی، مردم نسبت به این مساله واقف هستند که محیط زیست متعلق به عموم و همه نسل ها است و کسی حق تضعیع حقوق دیگری با ریختن و به جا گذاشتن زباله را ندارد.
 
خسروی نژاد تاکید کرد: همه ما باید نسبت به رها کردن زباله در طبیعت حساس باشیم و با فرهنگ سازی مناسب به فرزندان خود نیز بیاموزیم که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی به یک فرهنگ پایدار تبدیل شود.
 
وی یادآور شد: سلامتی، تندرستی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی همگی از وجود یک محیط سالم و عاری از آلودگی و زباله منشا می گیرد.
 
وی اضافه کرد: همه کسانی که به کمپین 'نه به ریختن زباله در طبیعت ' پیوسته اند هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند کوچکترین آسیبی به طبیعت بزنند و زباله را در طبیعت رها کنند.
 
جودوکار ایلامی ابراز امیدواری کرد که این اقدام ها در راستای ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست همچنان تداوم داشته باشد.
 
به گزارش تابناک ایلام، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ محیط زیست و توجه بیشتر مردم به فرهنگ سازی در این مقوله کمپین 'نه به ریختن زباله در طبیعت' به راه انداخته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار