معاون فرماندار ایوان گفت: 53 هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی 96 تاکنون از مکان های طبیعی، مذهبی و تاریخی این شهرستان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۳۹۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 28 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: طی این مدت بیش از یک هزار نفر نیز در اقامتگاه های نوروزی چون مدارس، خوابگاه ها و اردوگاه های گردشگری شهرستان با ظرفیت پذیرش سه هزار مسافر در شبانه روز اسکان داشته اند.
 
وی با بیان اینکه اماکن بسیار زیبای طبیعی شهرستان ایوان بیشترین بازدید کننده و گردشگر را به خود اختصاص داده، افزود: همچنین مرقد امامزاده سید عبدالله و طاق شیرین و فرهاد نیز از حجم زیاد گردشگر برخوردار بوده است.
 
مهدیان در مورد پیش بینی میزان گردشگران این شهرستان یادآور شد: ایوان در هفته نخست به علت سردی هوا و بارش مداوم باران گردشگر و مسافر کمی نسبت به سال گذشته داشت اما در هفته دوم روند ورود گردشگران نوروزی به این شهرستان افزایش یافته است که پیش بینی افزایش 10درصدی مسافران نوروز امسال نسبت به سال گذشته دور از انتظار نیست.
 
وی در خصوص ویژه برنامه های نوروزی شهرستان ایوان گفت: در این منطقه سرسبز و زیبا و هنرپرور از مهمانان نوروزی با انواع غذاها و شیرینی های محلی در زیر سیاه چادر پذیرایی می شود و همچنین تعدادی از هنرمندان این شهرستان با حضور در نوروزگاه استان واقع در مرکز به مدت یک شب به اجرای برنامه های شاد و مفرح برای مهمانان نوروزی پرداختند.
 
به گزارش تابناک ایلام، شهرستان 55 هزارنفری ایوان که در شمال استان قرار گرفته به علت قدمت و پیشینه تاریخی خود دارای آثار تاریخی متعددی چون طاق شیرین و فرهاد، آتشکده و چهارطاقی و ... است و به خاطر بهرمندی از طبیعت بکر و زیبا دارای اماکن طبیعی جالبی چون آبشارهای هفتگانه پلیه، سنگ سامری، تنگه کوشک و نیز بقاع متبرکه امامزادگانی نظیر سیدعبدالله و حاجی حاضر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار