یک گام تا صعود؛
تیم فوتبال ایران در هفتمین بازی خود از مسابقات انتخابی جام جهانی2018 روسیه در ورزشگاه پر تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی چین رفت که این دیدار با برد ارزشمند ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 28 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ ملی پوشان کشورمان که در شش دیدار گذشته خود موفق به کسب 14 امتیاز شده اند  در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی،عزت اللهی،شجاعی،پورعلی گنجی،امید ابراهیمی ،پژمان منتظری،قوچان نژاد،طارمی،جهانبخش وغفوری به میدان رفتند.
 
نیمه اول و در دقیقه 4 ضربه طارمی به کرنر رفت.دقیقه5 ضربه بازیکن چین از کناردروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه 7 شوت محکم قوچان نژاد به کرنر رفت، درادامه ضربه ابراهیمی از کناردروازه چینی ها به بیرون رفت.دقیقه10 سانتر قوچان نژاد ازجناح چپ به بیرون رفت.دقیقه 12 ضربه ژی از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه21 ضربه جهانبخش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه24 هواداران حاضر در ورزشگاه یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس،هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه29 ضربه طارمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه چینگ به بیرون رفت.دقیقه35 ضربه طارمی با برخورد به دروازه بان حریف دور شد.دقیقه36 سانترمحمدی دراختیارچینگ قرار گرفت.دقیقه37 ضربه دیدنی محمدی توسط دروازه بان چین به کرنر رفت.دقیقه39 ضربه آزادبازیکن چین با مشت بیرانوند دور شد.دقیقه42 پاس جهانبخش با ضربه شجاعی به کرنر رقت.دقیقه 42 قیچی برگردان دیدنی طارمی با اختلاف کمی به بیرون رفت تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر بدو شروع بازی ضربه پای طارمی روی یک کرنر درون دروازه چین جای گرفت تا ورزشگاه غرق در شادی شود.دقیقه54 ضربه ابراهیمی در اختیار چینگ قرار گرفت.دقیقه 56 ضربه بازیکن چین از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 63 ارسال دو ون با ضربه سر هم تیمی اش به بیرون رفت. دقیقه76 سانتر بازیکنان چین به کرنر رفت در ادامه ضربه سر بازیکن چین به بیرون رفت تا بازی توسط بیرانوند آغاز شود. دقیقه 80  بازیکن چین یرانوند توسط بیرانوند مهارشد.دقیقه 84 پاس طارمی توسط مدافع حریف به کرنر رفت.دقیقه90 سانتر بازیکن چین توسط بیرانوند مهار شد تا بازی در پایان با برد شیرین ایران به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار