سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری قم:
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: متوسط سرعت خودروها در ورودی‌های شهر قم بیش از حد مجاز است که باید کنترل شود.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده از افزایش غیرمجاز متوسط سرعت در بلوار غدیر خبر داد و افزود: با توجه به آمار دریافتی از دوربین‌های پایش تصویری و ثبت جرایم در مرکز کنترل ترافیک شهرداری، متوسط سرعت در بلوار غدیر ۹۰ کیلومتر به ثبت رسیده است که این عدد باید ۷۰ کیلومتر در ساعت باشد.

وی به حضور پلیس راهور در دو نقطه حساس از این بلوار در ورودی شهرک مهدیه و پردیسان اشاره کرد و افزود: با این حال شاهد تصادفات زیادی هستیم که باید میانگین سرعت در این بلوار کاهش پیدا کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در بلوار زائر که یکی از محورهای پر رفت و آمد شهری است، متوسط سرعت بین ۴۰ تا ۵ کیلومتر است، گفت: در ورودی‌های شهر هم نسبت به سرعت زیاد خودروها مشکلاتی داریم که باید بیشتر کنترل شوند تا سرعت آنها متناسب با محیط شهر باشد.

وی از تمهیدات پلیس برای ممنوعیت ورود اتوبوس‌ها و خودروهای سنگین به داخل شهر خبر داد و تصریح کرد: یکی از مشکلات ورود اتوبوس‌ها به داخل شهر اختلاف ارتفاع آنها با پل‌های حریم رودخانه است که منجر به خسارت‌هایی هم برای خودروها و هم برای پل‌ها می‌شود و این موضوع باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار