سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: طرح جامع راهنمای زائر در این مسجد مقدس در ایام نوروز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اجرای طرح جامع راهنمای زائر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اجرای این طرح امسال با توجه به وسعت صحن‌های مسجد مقدس جمکران به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌های معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران امسال چهار رویکرد کودک، نوجوان، جوان و خانواده دارد، هر خانواده ای که وارد این مسجد مقدس می‌شود، می‌تواند از خدمات ویژه خود بهره ببرد.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: طرح «هر زائر یک آمر به معروف» امسال در این مسجد مقدس اجرا می‌شود، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از هزار و 300 زائر در این طرح عضو شدند.

صدوقی با اشاره به فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در این مسجد دفاتری برای این کار وجود دارد، دفاتر امر به معروف و نهی از منکر در صحن جامع امام مهدی(عج) و در مجاورت درب پنج و درب دو مسجد مقدس جمکران مستقر است.

وی ادامه داد: امسال ارائه خدمات تخصصی به ویژه در حوزه خانواده در مسجد مقدس جمکران مورد توجه قرار گرفت، در این راستا کارگاه فقه خانواده، کارگاه طب اسلامی و ایستگاه‌های کتابخوانی در این مسجد مقدس برپا شد و این برنامه‌ها مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: همه برنامه‌های فرهنگی این مسجد مقدس پیوست هدفمند دارد، در ایام نوروز شاهد حضور پررنگ کارشناسان روحانی در برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران به خصوص در بحث وقف بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام تعطیلات نوروزی می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های مصور با موضوعات مختلفی همچون مقاومت اسلامی، مشق عهد و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد، در این نمایشگاه‌های مصور کارشناسان راهنما هم حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار