مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در عملیات‌های روز گذشته نیروهای آتش‌نشانی هفت حریق در شهر قم خاموش شد.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در هفتمین روز سال جدید 16 عملیات ایمنی و آتش‌نشانی انجام داده‌اند گفت: هفت مورد حریق در روز گذشته با حضور به موقع نیروهای سازمان خاموش شد.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در خیابان آذر گفت: براساس اعلام به سازمان آتش نشانی یک مورد آتش‌سوزی پیک نیک در خیابان آذر رخ داده بود که این حادثه یک مصدوم داشت و به نیروهای اورژانس تحویل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام هشت مورد عملیات ایمن‌سازی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: همچنین روز گذشته با اعلام به نیروهای سازمان یک مورد عملیات نجات نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به استقرار نیروهای آتش‌نشانی در نقاطع مختلف شهر به مناسبت نوروز خاطرنشان کرد: در هفتمین روز سال جدید بیش از 30 مورد استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر را داشتیم که طی آن خدمات لازم نیز به مردم و زائرین ارائه شد.

جعفری بیان کرد: در نوروز نیروهای آتش‌نشانی بازدید ایمنی از بوستان‌ها داشته و نظارت ایمنی بر روند اسکان اضطراری در بوستان‌ها دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار