مسئول فرهنگی اوقاف ناحیه 2 شهرستان قم عنوان کرد:
مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تا پایان هفتمین روز فروردین، بیش از 222 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد شکری با اشاره به عملکرد اوقاف ناحیه دو شهرستان قم طی 13 روز از اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: بر این اساس 30 هزار نفر در نمازهای جماعت ظهر و عصر و 24 هزار و 552 نفر در نمازهای جماعت مغرب و عشاء بقاع متبرکه این ناحیه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا پایان هفتمین روز فروردین ماه امسال بیش از 222 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان قمی به زیارت بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف قم مشرف شده‌اند.

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه مراجعه به ایستگاه‌های صلواتی طی مدت یاد شده بیش از 65 هزار نفر بوده است گفت: در ایستگاه های صلواتی ملزومات اولیه همچون چای، آب جوش و ... در اختیار زائران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری در ناحیه دو اوقاف شهرستان قم تا پایان هفتمین روز فروردین، بیش از 30 هزار نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه ناحیه دو بازدید کرده‌اند و میزان کمک‌های طرح مودت نیز بیش از 200 میلیون ریال بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار