مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای تکمیل بیمارستان 372 تختخوابی که اکنون 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 15 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: تاکنون 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح بهداشتی و درمانی هزینه شده است.
 
وی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع و زیربنای 141 هزار متر مربع در 9 طبقه و در 2 فاز اجرا می شود که فاز نخست این طرح سال 88 آغاز شد و 190 میلیارد ریال نیز برای اجرای آن هزینه شده است.
 
میرجعفریان تاکید کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این طرح نیز سال 94 پس از سفر رئیس جمهوری به استان ایلام آغاز شد و در طول 2 سال اخیر شاهد سرعت بخشی در روند اجرای آن هستیم.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن روند پیشرفت این طرح افزود: 150 نیروی مهندسی و کارگری هم اکنون در مراحل ساخت این بیمارستان 372 تختخوابی مشغول کار هستند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص زمان بهره برداری از این طرح گفت: تکمیل این بیمارستان و بهره برداری از آن به تامین مالی و تخصیص اعتبار بستگی دارد که در صورت تامین اعتبار، در آینده نزدیک مردم از خدمات درمانی آن در استان بهره مند خواهند شد.
 
میرجعفریان ابراز امیدواری کرد که با عنایت دولت هر چه سریعتر این طرح بزرگ تامین اعتبار و به بهره برداری برسد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اسفند سال گذشته در سفر به استان ایلام از بیمارستان در حال ساخت 372 تختخوابی ایلام بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ خدماتی و درمانی قرار گرفت و تاکید کرد که با بهره برداری از این طرح بخش عمده ای از مشکلات درمانی این استان بر طرف خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار