گفتگویی با دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی
کد خبر: ۴۰۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 17 April 2017

در یکی دو روز اخیر حضور "احمدی نژاد" در انتخابات ریاست جمهوری بدلیل نادیده گرفتن توصیه مقام معظم رهبری ،بازتهابهای مختلفی در میان شخصیت ها وچهره های سیاسی وحتی قضایی کشور داشته است.

"اعلام براعت یاران وسینه چاکان دیروزش از او" تا" دمل خواندن ایشان "توسط یک مقام قضایی، بخشهای مهمی از بازتاب حضور این مرد مرموز وحاشیه ساز دنیای سیاست در انتخابات بود . اما این اقدام احمدی نژادبه این موضوعات هم خلاصه نشد . اعلام انصراف "وهاب عزیزی "از کاندیداتوری ریاست جمهوری یکی دیگر از ترکشهای این انفجارمهیب  درسپهر سیاسی کشور بود.

وهاب عزیزی "روز گذشته یا حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در اعتراض به کاندیداتوری "محمود احمدی نژاد"از نامزدی دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفتگو با تابناک ایلام در خصوص چرایی انصراف از کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت:همانطور که در بیانیه صادره اعلام نمودم ،در اعتراض به حضور محمود احمدی نژاد ،انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودم.

عزیزی با اشاره به متن بیانیه انصراف خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت : همانطور که در بیانیه صادره هم اشاره کرده ام از همین جا هم  به آقای احمدی‌نژاد توصیه برادرانه می کنم: آقای احمدی نژاد برو، از صحنه سیاسی کشور دست بردار برو..

وی ادامه داد :وحدت ملی و اقتدار کشور هم در سایه انتخابات سالم و بدون حاشیه محقق می شود، متاسفانه روز دوم ثبت نام ریاست جمهوری با ورود تیم محمود احمدی نژاد به انتخابات، در فضای سیاسی کشور التهاب و نگرانی ایجاد شد. 

وهاب عزیزی اظهار کرد:متاسفانه برخی از سایتها ،با برداشت ناصحیح و بدون توجه به متن بیانیه صادره،کناره گیری بنده را در راستای حمایت از احمدی نژاد اعلام کرده بودند.این درحالیست کناره گیریم از رقابتهای انتخاباتی  فقط در اعتراض به حضور ایشان بود.

این فعال سیاسی ادامه داد:مقام معظم رهبری چند ماه پیش بنا به مصالح نظام وکشور ،در توصیه ای پدرانه ،حضورآقای احمدی نژاد در رقابتهای انتخاباتی را به صلاح کشور ندانسته وبرهمین اساس ایشان را از حضور در این عرصه نهی فرمودند.

دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد:اما رییس جمهورسابق کشورمان در اقدامی تعجب برانگیز بجای تمکین از توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب ،با سفسطه بافی وراه اندازی سفرهای انتخاباتی ،مطرح نمودن آقای بقایی ونهایتا اعلام کاندیداتوری خود ،عملا توصیه ولی فقیه را نادیده گرفتند.

عزیز بیان داشت :رهبری وولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محور وحدت وامنیت کشوراست واگر کسی این موضوع را رعایت نکند از دایره ارزشهای ملت ایران به دور است . این عمل محمود احمدی نژاد به نوعی شکل گیری یک بدعت ناصواب در کشور را رقم خواهد زد که باید به شدت با آن مقابله کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم افزود: درحال حاضر ودراعتراض به این رفتار ایشان و مقابله با شکلگیری بدعت هایی از این دست ،انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام نمودم.

وی ادامه داد: درحال حاضر ستاد های انتخاباتی بنده در تهران وسایر شهرستانها درکنار 20کمیته تخصصی در سراسر کشور وشبکه های فعال وپویای اجتماعی مرکب از 7تیم تخصصی بزرگ در سراسر کشور کماکان فعال خواهند بود.

عزیزی افزود: ستادهای انتخاباتی در شهرهای بزرگ وکلانشهرها وبیش از 320شهرستان سراسر کشور تشکیل شده واین روند کماکان تداوم خواهدداشت ، انشااله بعدا تصمیم وبرنامه خود در زمینه حمایت از کاندیدای اصلح را اعلام خواهم نمود.

وهاب عزیزی در خصوص برنامه های آتی خود گفت: درنهایت با جمعبندی و پردازش تمام جوانب ، حمایت خودرا از کاندیدای ولایتمداری که مصالح نظام ومردم برایش اهمیت داشته وبرنامه هایش به نفع مردم ایران باشد اعلام خواهم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار