اولین سالگرد درگذشت ' مهرداد اولادی ' بازیکن تیم های مطرح کشور عصر پنجشنبه با حضور چهره های سرشناس فوتبال و علاقه مندان به این بازیکن بر سر مزارش در روستای ' قادیکلای بزرگ ' شهرستان قائمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 20 April 2017

 دانشجو، در این مراسم علاوه بر اقوام و دوستان ، جمعی از دوستداران این ورزشکار جوان و چهره های سرشناس ورزشی کشوری و استانی حضور داشتند.
 
 
مهرداد میناوند ، جواد کاظمیان ، میثم بائو ، پژمان نوری ، حمید فرزانه و تعدادی ازبازیکنان تیم نساجی قائمشهر به همراه کادر فنی این تیم هم در مراسم سالگرد مهرداد اولادی شرکت کردند .
 
 
بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان ، سید احمد محمدی کشتی گیر قائمشهری و جمعی از شهروندان نیشابوری دوستدار مهرداد اولادی هم با حاضر شدن در این مراسم با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کردند.
 
 
جمعی از هواداران فوتبال و دوستداران اولادی با پوشیدن لباس های سفید که شماره 33 ابدی بر آن نوشته شده بود ، در این مراسم شرکت کردند.
 
 
هواداران فوتبال به صورت دسته جمعی شعارهایی همچون ' 33 ابدی ، آقا مهرداد اولادی ' و ' هر دلی شکسته از شهر خسته / عاشق اولادی اینجا نشسته ' سر دادند و نسبت به این فوتبالیست جوان ادای احترام کردند.
 
 
مجری مراسم با اعلام اینکه 33 روز دیگر تولد مهرداد اولادی است ، از علاقه مندان حاضر در این مراسم خواست تا با حالتی ایستاده 33 ثانیه با جان و دل به تشویق این فوتبالیست جوان بپردازند.
 
 
در این مراسم همچنین خواهر مهرداد اولادی با بغض و اندوه متنی احساسی را در وصف برادرش و غم از دادنش دکلمه کرد و شعر محلی مازندرانی هم توسط یکی از حاضران قرائت شد.
 
 
مرحوم مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم های استقلال ، پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را هم داشت ، 31 فروردین ماه سال گذشته در گذشت .
 
 
اولادی چهارم خرداد سال 1364 در قائمشهر دیده به جهان گشود و بازی فوتبال را نیز از کودکی در کوچه پس کوچه های این شهر تمرین کرد.
 
 
وی پس از رسیدن به مرحله حرفه ای در رده ملی برای تیم های جوانان ایران ، امید ایران و تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت .
 
 
اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم های الشباب ، امارات ، ملوان ، پرسپولیس ، استقلال تهران و نفت تهران را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار