مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: مجوز تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی 25 شهرداری استان که پیش از این ساختار سازمانی آنها اصلاح شده بود، ابلاغ شد.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 18 May 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عباداله باقری با بیان اینکه ساختار سازمانی تمامی شهرداری های استان بر اساس نیاز روز و وظایف شهرداری ها اصلاح شده اظهار کرد: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها به گونه ای انجام شده است که نیروهای تخصصی در پست های سازمانی مرتبط بکار گرفته شوند تا امکان خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فراهم شود.
 
وی تاکید کرد: بر همین اساس به منظور ایجاد انگیزه و استفاده بهینه از تجارب و تخصص نیروهای قراردادی شاغل در شهرداری ها و بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی برگزار می شود.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام اضافه کرد: نیروهایی که حداقل دارای سه سال سابقه کار بوده و شرایط احراز پست های سازمانی را داشته باشند در صورتیکه حد نصاب لازم را کسب کنند در همان شهرداری محل کار خود تبدیل وضعیت خواهد شد.
 
باقری یادآور شد: با توجه به اینکه چارت سازمانی جدید شهرداری ها ابلاغ و پست های جدید احصا شده است، داوطلبان می توانند بر اساس لیست پست های بلا تصدی برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.
 
وی تاکید کرد: نیروهای قراردادی واجد شرایط شهرداری های استان می توانند تا تاریخ سوم بهمن ماه برای ثبت نام اولیه به سایت http:ilam.iran-azmoon.ir و یا لینک درج شده در پورتال استانداری ایلام مراجعه کرده کنند.
 
بر اساس نتایج سرشماری سال گذشته 395 هزار و 263 نفر از معادل 68 درصد جمعیت استان 580 هزار و 158 نفری ایلام در مناطق شهری زندگی می کنند.
 
استان ایلام 10 شهرستان و 25 شهر دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار