رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام از آغاز کلاس‌های آمادگی ناجیان غریق استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 22 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌احسان شریف‌نیا  اظهار داشت: ناجیان غریق استان با آمادگی کامل بر استخرها حضور می‌یابند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام گفت: ورزش‌های آبی به ویژه نجات غریق بسیار حائز اهمیت است به دلیل ارتباط مستقیمی که با جان ورزشکاران دارد و ناجیان غریق استان اعم از مرد و زن باید با گذراندن دوره آمادگی و دریافت گواهی می‌توانند فعالیت خود را بر سر استخرها آغاز کنند.

وی افزود: هر سال هیات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری کلاس‌های آمادگی از ناجیان استان ایلام دعوت به عمل می‌آورد و آنها متحمل هزینه‌های ایاب و ذهاب می‌شدند و اما امسال برای کاهش هزینه‌های ورزشکاران کلاس‌های آمادگی در محل استخر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام ادامه داد: در مرکز استان در دو بخش آقایان و بانوان از روز پنجشنبه 28 اردیبهشت لغایت سه‌شنبه کلاس‌ها در استخر پردیس شهر ایلام صبح‌ها برای بانوان و عصرها برای آقایان در نظر گرفته شده است و در روز دوشنبه در استخر آساره نوبت صبح برای آقایان نیز کلاس برگزار می‌شود.

وی گفت: در شهرستان ایوان، مهران و دره‌شهر از روز چهار شنبه 3 خرداد ماه به مدت سه روز برای آقایان و بانوان کلاس آمادگی برپا می‌شود.

شریف‌نیا یاد آور شد: این دوره‌ها با مدرسی محمد یوران ، نعمت منصوری مقدم، علیرضا تاجره ، روح‌اله آذرنگ، عبد الخالق شریف‌نیا ، موسی حاتمی ، عبد الرضا سوماری و فرج خرمی در بخش آقایان و در بخش بانوان با مدرسی مریم داوری و فاطمه عبدالهی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار