فرماندار آبدانان میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 93 درصد جمعیت واجد شرط سنی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 22 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری حضور مردم به خصوص اهالی آبدانان را در انتخابات 29 اردیبهشت قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، کلیه محاسبات شیطانی قدرت های بزرگ عالم را بر هم زد و دوستان انقلاب اسلامی را خرسند و دشمنان ملت بزرگ ایران را ناکام کرد.
 
وی افزود: استقبال چشمگیر قشرهای مختلف جامعه و اعتماد مجدد آنان به دولت تدبیر و امید دکتر حسن روحانی، بستر توسعه و تعالی متوازن جمهوری اسلامی را مهیا و اقتدار جهانی انقلاب را در ابعاد گوناگون افزایش داد.
 
وی انتخابات اخیر را سالم، آرام و با نشاط ارزیابی کرد و گفت: هدایت های مقام معظم رهبری، تدبیر و هوشمندی متولیان اجرایی و مشارکت و مسئولیت پذیری مردم باعث شد برخلاف انتظار معاندان ، برگ زرین دیگری بر صحیفه سبز ملت شریف ایران اسلامی افزوده شود.
 
فرماندار آبدانان میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 93 درصد جمعیت واجد شرط سنی عنوان کرد.
 
عسگری گفت: از مجموع 32 هزار نفر جمعیت واجد شرایط رای این شهرستان 29 هزار و 943 نفر روز جمعه 29 اردیبهشت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
 
وی افزود: از مجموع آرای ریخته شده به صندوق ها 28 هزار و 752 رای ماخوذه صحیح و یک هزار و 191 رای نیز باطل بود.
 
فرماندار آبدانام گفت: یک هزار و 400 نفر از قشرهای مختلف در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیروهای امنیتی و انتظامی در 74 شعبه شهری و روستایی آبدانان کار برگزاری انتخابات را شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام بر عهده داشتند.
 
از میزان آرای صحیح ریخته شده به صندوق های اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان 18 هزار و 864 رای معادل 63 درصد به نام حسن روحانی و 8 هزار و 607 رای برابر با 32 درصد آرای ماخوذه صحیح به عنوان سید ابراهیم رئیسی به صندوق ها ریخته شد و 206 رای برابر هفت دهم درصد هفت صدم درصد به سید مصطفی آقا میرسلیم و 75 رای نیز برای مصطفی هاشمی طبا ثبت شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار