خرس لحظاتی بعد همراه با بسته‌ی غذای سگ، شروع به عقب نشینی می‌کند و تلاش می‌کند تا راه خروج را پیدا کند. خانم چیس، خرس را دنبال می‌کند و به خرس دستور می‌دهد که بسته‌ی غذای سگ را به زمین بیندازد.
کد خبر: ۴۲۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 22 May 2017
یک خرس گرسنه در کالیفرنیا که گویا علاقه‌ی بسیار زیادی به غذای سگ داشته است، تلاش می‌کند تا یک دل سیر از غذای دزدی بخورد.

دایانا چیس (Diana Chase)، مالک مسافرخانه‌ی پاین مونتین (Pine Mountain)، درب پارکینگ مسافرخانه‌ی خود را باز کرد و ناگهان متوجه یک خرس شد که در حال خوردن غذای سگ بود.

در این ویدیو، می‌توان شنید که خانم چیس از خرس سؤال می‌کند: «چیکار داری می‌کنی؟»

خرس لحظاتی بعد همراه با بسته‌ی غذای سگ، شروع به عقب نشینی می‌کند و تلاش می‌کند تا راه خروج را پیدا کند. خانم چیس، خرس را دنبال می‌کند و به خرس دستور می‌دهد که بسته‌ی غذای سگ را به زمین بیندازد. خرس در نهایت، از پارکینگ بدون غذا خارج می‌شود و خانم چیس هم می‌تواند درب پارکینگ را ببندد.

در حالی که خانم چیس، کار درستی را انجام می‌داد و سعی می‌کرد که خرس را بترساند،اما او نباید با لحنی نرم و ملایم با خرس صحبت می‌کرد و در عین حال، او خود را چندین بار در شرایط خطر قرار داد. بله، خرس‌ها بامزه هستند اما به یاد داشته باشید که آنها می‌توانند صورت شما را تکه و پاره کنند!

رویارویی شجاعانه این زن با یک خرس گرسنه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار