سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 14 خرداد ماه یادآور تلخ ترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی بوده که هر ساله تداعی کننده ایام حزن انگیز ارتحال جانسوز شخصیتی بی بدیل و تکرار ناشدنی است که با قیام خود و با پشتوانه عظیم مردم توانست بنیانگذار یک نظام سیاسی و الهی در ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۴۲۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 23 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با به پیروزی رساندن نهضتی شکوهمند ، ندای اسلام را به دور ترین نقطه جهان رساند.
 
وی ادامه داد: 14 خرداد ماه یادآور تلخ ترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی بوده که هر ساله تداعی کننده ایام حزن انگیز ارتحال جانسوز شخصیتی بی بدیل و تکرار ناشدنی است که با قیام خود و با پشتوانه عظیم مردم توانست بنیانگذار یک نظام سیاسی و الهی در ایران اسلامی شد.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) با قیام خود که نشأت گرفته از تعالیم و مفاهیم انسان ساز دین مبین اسلام بود توانست راه و رسم مبارزه با استکبار با تأسی از مکتب اسلام را به همگان بیاموزد.
 
چراغی پور بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) بعنوان رهبری الهی و شخصیتی ماندگار در تاریخ را رسالتی بزرگ و سنگین دانست که باید برای تحقق آن تلاش های تأثیرگذار در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی گفت: با توجه به تقارن ایام رحلت حضرت امام (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 42 و همچنین شهدای بمباران هوایی 15 خردا سال 61 شهر ایلام با ماه مبارک رمضان در سه سال پیش رو خاطرنشان کرد: در این سه سال اعزام کاروان به مرقد مطهر نخواهیم داشت.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: بر این اساس می توان از این فرصت در جهت اجرای برنامه هایی متنوع و پرمحتوا با حضور چشمگیر مردم بهره برداری کرد.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در این نشست گفت: خردادماه یادآورخاطرات زیادی برای ملت ایران است که هر یک از این رویدادها تأثیر بسزایی در تاریخ انقلاب داشته است.
 
سلیمان رستمیان ادامه داد: باید در جهت برگزاری برنامه های باشکوه در جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گام برداشته و از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار