بهره برداری از 2طرح عمرانی در حوزه تربیت بدنی و بهسازی راه روستایی و عملیات اجرایی یک طرح تولیدی بخش کشاورزی روز پنجشنبه در شهرستان بدره آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 25 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ایین افتتاح ساختمان اداری ورزش و جوانان و بهسازی هفت کیلومتر راه روستایی بدره و شروع عملیات اجرایی مجتمع شهرک گلخانه ای نوین در این شهرستان با حضور استاندار ایلام ، یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به همراه شماری از مردم ومسوولان محلی انجام شد.

*** کلنگ زنی مجتمع شهرک گلخانه ای
 
رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام در آیین کلنگ زنی مجتمع شهرک گلخانه ای و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی به روش هیدروپونیک که در سطحی به مساحت 14 هکتار انجام خواهد شد گفت :این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی جزو 2 طرح مهم استان ایلام دراین حوزه است .
 
سید محمد تراب میری افزود: اجرای طرح های گلخانه ای یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان جهاد کشاورزی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال است.
 
وی خاطر نشان کرد: دیگر طرح مهم و بزرگ بخش کشاورزی استان در حوزه محصولات گلخانه ای در بخش هلیلان شهرستان چرداول اجرا می شود.
 
 
فرماندار بدره نیز اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوص در سطح 14 هکتار اجرا می شود که از این میزان 10 هکتار برای ایجاد گلخانه و 4 هکتار هم جهت راه اندازی صنایع تبدیلی مرتبط پیش بینی شده است.
 
سیروس مرادحاصلی گفت: مرحله اول این مجتمع صنعتی - زراعی با ایجاد 220فرصت شغلی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

**افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان نوساز اداره ورزش و جوانان بدره گفت : این ساختمان اداری به منظور ساماندهی و افزایش فعالیت های ورزشی و حوزه جوانان احداث شده است.
بهروز حیدر زاده با ذکر اینکه 3میلیارد ریال برای اجرای فاز اول این طرح که شامل فضای اداری است هزینه شده افزود: مرحله دوم این طرح مشتمل بر احداث خوابگاه های ورزشکاران است که اجرای ان نیازمند تخصیص اعتبار است.

**افتتاح راه روستایی
 
طرح بهسازی، آسفالت و مرمت هفت کیلومتر راه روستایی نیز امروز درشهرستان بدره افتتاح شد .
هزینه اجرای بهسازی و اسفالت این میزان راه روستایی که به منظور بهسازی راه ارتباطی روستاهای زید ،تلخاب ،گله دار و زرانگوش انجام شد 10 میلیارد ریال هزینه شده است .
 
شهرستان 16 هزار نفری بدره در 87 کیلومتری مرکز استان ایلام تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت و هم اکنون دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار