بدون شک شهرایوان نیازمند توجه ویژه ای است که شورای شهرباید در این راستا گام بردارند و با انگیزه ای مضاعف به دنبال محقق ساختن مطالبات مردم باشند.
کد خبر: ۴۳۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ انتخابات به پایان رسید و مردم ایران اسلامی با حضورشان در پای صندوق های رای افتخاری دیگر را به افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

در کنار مشخص شدن دوازدهمین دولت ایران اسلامی, پنجمین مجموعه شوراهای شهر و روستا نیز مشخص شدند و 7 نفر به شورای شهر ایوان راه یافتند که این افراد ماموریت خود را از 14 مرداد ماه آغاز می کنند و انتظار می رود تا با برنامه ای مدون به دنبال توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر باشند.

طی چند سال گذشته شهرستان ایوان در مناسبتها (عید نوروز ،اربعین)شاهد حضور چشمگیر مردمانی ازنقاط مختلف استان و کشور بود اما آنچه که در این بین می توان به آن پرداخت این است که با کمترین میزان پیشرفت و توسعه فرهنگی اجتماعی روبرو بوده است و با شرایطی که شایسته مردم این شهر باشد شاهد پیشرفت و توسعه فرهنگی در این شهر نبوده ایم.

شوراهای شهر ایوان از هم اکنون باید به دنبال اجرای یک برنامه منظم  در راستای توسعه شهری باشند چرا  که مردمانش با مشارکت 82 درصدی در انتخابات نشان داده اند که مردمانی مطالبه گر هستند و خواهان پیشرفت در تمامی ابعاد می باشند.

بدون شک شهرستان ایوان نیازمند توجه ویژه ای در تمامی ابعاد اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است که شوراهای شهر باید در این راستا گام بردارند و با انگیزه ای مضاعف به دنبال محقق ساختن مطالبات مردم باشند.

توسعه فضای سبز و نیز زیباسازی سطح شهر از جمله اقداماتی است که باید با هدف افزایش جذب گردشگر در سطح شهر صورت پذیرد و مبلمان شهری بخصوص در مکان های تفریحی شهر از جمله پارک شهداو پارک امید ،ورودی شهر ایوان از سمت اسلام آباد ،مورد توجه باشد.

پارک قدیمی شهدا که زمانی تنها مکان گذراندن اوقات فراغت خانواده های ایوانی بود نیز هنوز از ظرفیت لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار است که باید این ویژگی مورد توجه قرار بگیرد و شوراهای شهر به دنبال بازسازی این محیط زیبا  و افزایش امکانات این پارک قدیمی باشد.

خیابانهای سطح شهر ایوان با حفاری هایی که در آن صورت گرفت زمینه نارضایتی شهروندان ایوانی را فراهم کرده است که لازم و ضروری است که شورای شهر به عنوان نمایندگان مردمی در پارلمان شهری در راستای احیا و مرمت این خطوط حفاری با همکاری و مساعدت شهرداری گامی مهم در این زمینه بدارند چرا که احیا زخم های عمیق برتن خیابانهای شهر ایوان از مطالبات اصلی مردم می باشد.

امید است شوراهای شهر با ارائه یک برنامه مدون با همتی جهادی و انقلابی آغاز به کار نمایند و فعالیت خود را در راه توسعه شهر ایوان به کار گیرند./م
جویزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار