کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از آغاز اجرای طرح با قرآن در رمضان در این استان همزمان با حلول این ضیفت الهی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ پیمان مرادی افزود: در قالب این طرح هر روز محفل جزء خوانی قرآن بصورت ترتیل در مسجد جامع مرکز استان برگزار و از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام پخش خواهد شد.
 
وی ساعت اجرای این برنامه را 18:30 عنوان کرد و گفت: این برنامه در سایر شهرستان های استان نیز هر روز عصر برگزار و همه ساله با استقبال مردم روزه دار مواجه می شود.
 
وی برپایی محافل انس با قرآن را دیگر برنامه این سازمان برای ماه رمضان امسال عنوان کرد که امسال در مجموع 20محفل در شهرستان های استان برگزار می شود که هشت محفل آن با حضور قاریان بین المللی خواهد بود.
 
مرادی گفت: در طول ماه مبارک رمضان اجرای مسابقات قرانی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و برگزیدگان تجلیل خواهند شد.
 
وی با اشاره به فعالیت 120خانه قرآن روستایی، 30خانه قرآن شهری و 18 موسسه قرآنی در استان گفت: در این مراکز در طول ماه مبارک رمضان آموزش های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریک ارایه خواهد شد.
 
کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات ایلام گفت: همچنین در ماه رمضان امسال حفظ سوره ملک در قالب طرح قرآنی 1451 در دستور کار خانه های قرآنی و موسسه های قرآنی این استان قرار دارد.
 
همه ساله در ماه مبارک رمضان به عنوان ماه نزول قرآن برنامه های قرآنی مختلفی اجرا که با استقبال مردم بویژه جوانان مواجه می شود./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار