مسئول تبلیغات اسلامی آبدانان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور بهره مندی بیشتر از برکات این ماه، 30 روحانی مبلغ علوم دینی برای ترویج مسایل دینی و شرعی به مساجد این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۴۳۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 27 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این مبلغان علوم دینی همزمان با نخستین روز از ماه پرفیض و مبارک رمضان به منظور بیان احکان الهی به مدت یک ماه در مساجد، تکایا و مراکز فرهنگی این شهرستان مستقر می شوند.
 
وی ضمن تبریک آغاز ماه با معنویت و مبارک رمضان افزود: این مبلغان متشکل از مبلغین اعزامی از حوزه های علمیه، روحانیون بومی و مبلغین مقیم از امروز تا پایان ماه شریف رمضان در 34 مسجد و مکان مذهبی مستقر و نسبت به بیان احکام نورانی اسلام، اقامه نمازهای یومیه به صورت جماعت و تبیین و تشریح مباحث اعتقادی و اخلاقی اقدام می کنند.
 
حجت الاسلام اسماعیلی اضافه کرد: علاوه بر پوشش تبلیغی مساجد و تکایا، این روحانیون برنامه های دینی و قرآنی متنوعی نیز در سطح دستگاه های اداری و اجرایی، مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی و برنامه های خانگی را برگزار می کنند.
 
وی گفت: سرکشی از محرومان، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات فردی و اجتماعی مردم، اجرای طرح اطعام نیازمندان با همکاری نهادهای حمایتی و برپایی محافل حفظ و قرائت قرآن کریم از دیگر فعالیت های مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان است.
 
شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد، هم اکنون 34 مسجد و مکان مذهبی، 9 خانه و موسسه قرآنی، 110 هیات مذهبی و امنای مساجد، دو مورد حوزه علمیه خواهران و برادران و 17کانون فرهنگی مساجد در این شهرستان فعالیت می کنند/م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار