سرهنگ همتی زاده ؛
رئیس پلیس راه ایلام گفت:امروز فاز اول کنترل و نظارت بوسیله دوربین های هوشمند کنترل تخلفات در پلیس راه استان به مرحله بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 28 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه  در سالهای اخیر موضوع استفاده از این ابزارها با توجه به حجم بالای استفاده از وسایل نقلیه در زندگی ماشینی امروز در دستور کار قرار گرفته است ، اظهار داشت:بحمدالله هم اکنون شاهد افتتاح فاز اول شروع عملیات اجرایی دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در استان ایلام هستیم.  

وی تصریح کرد :با راه اندازی این سامانه در جاده های استان رانندگان متخلف بعد از ارتکاب تخلف به وسیله پیامک و سپس با صدور قبض جریمه و ارسال به آدرس آنها از اعمال قانون مطلع می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این مرحله دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در محورهای شریانی استان راه اندازی خواهند شد گفت:فاز دوم این سامانه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ همتی زاده گفت:فرآیند کار این دوربین ها به طوری خواهد بود که هم توان رصد سرعت لحظه ای و هم سرعت متوسط حرکتی رانندگان وسایل نقلیه را خواهند داشت.

وی گفت:  یکی از علل مهم تصادفات رانندگی در استان ایلام بحث تخطی از سرعت می باشد که هم در وقوع تصادفات و هم در افزایش شدت تصادفات رانندگی نقش دارد.

رئیس پلیس راه ایلام ابراز امیدواری کرد:با افزایش نظارت ها شاهد کاهش وقوع تخلفات سرعت غیرمجاز و در نتیجه کاهش وقوع و شدت تصادفات رانندگی باشیم.

به گفته سرهنگ همتی زاده طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ وسیله نقلیه متخلف توسط این دوربین ها شناسایی و اعمال قانون شده اند./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار