سرهنگ محسن ناصری؛
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام از اجراي طرح ويژه بمناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 28 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "محسن ناصری”   گفت: بمنظور تسهيل عبور ومرور و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي طرح ويژه  امنيت ترافيکي در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.  

وي گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان بمنظور جلوگيري از به وجود آمدن ترافيک قبل و بعد از افطار، تسهيل عبور و مرور ، برقراري نظم و ايمني و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي با بکارگيري کليه کارکنان و تجهيزات خود طرح امنيت ترافيکي را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ ناصری زمان اجراي اين طرح را از اولين روز  ماه مبارک رمضان و تا خاتمه اين ماه مبارک اعلام كرد و گفت: محل اجراي اين طرح معابر و تقاطع های پر ترافيک و میادین پر تردد می باشد.  

اين مقام مسئول طرح برخورد با موتور سيكلت سواران متخلف و خودروهايي كه در ملا عام اقدام به روزه خواري مي نمايندرا از دیگر برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: با متخلفين برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی افزود: در ماه مبارك رمضان طرح هاي ويژه مناسبتي با اعمال محدوديت هاي خاصي در دستور كار پليس راهنمايي و رانندگي استان قرار مي گيرد كه هم زمان با روزهاي شهادت امام علي (ع) و ليالي قدر، روز قدس و روز عيد فطر در مورد نحوه اجرا و محدوديت هاي در نظر گرفته شده اطلاع رساني لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

سرهنگ ناصری  در پايان از رانندگان خواست:به توصيه هاي پليس عمل نموده و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شود جدا خود داری نمایید. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار