نفرات برتر سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام که در 2 مرحله در رشته های شفاهی و کتبی برگزار شد، معرفی شدند.
کد خبر: ۴۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 28 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام روز یکشنبه گفت: سومین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی شهر ایلام با حضور ورزشکاران، جوانان و کارکنان در 6 رشته‌ (قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ده جزء، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی) برگزار شد.
 
محمدرضا تردست اظهار کرد: این مسابقات با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ قرآنی، گسترش معارف دینی و قرآنی، ارتقای سطح آگاهی، ایجاد انگیزه و تقویت بنیه علمی و معنوی ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
 
وی افزود: در پایان این رقابت ها در بخش مردان ورزشکار، شهریار نیازی در رشته قرائت تحقیق (صوت)، حسین پناهی در حفظ یک جزء، محمد علیپور در رشته قرائت ترتیل، جواد نظری در حفظ 10 جزء، خیرالله جهانگیری در بخش احادیث موضوعی و علیرضا خانی در بخش تفسیر موضوعی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
 
تردست یادآور شد: در بخش جوانان نیز مسعود امامی در رشته صوت(تحقیق)، یاسر رجبی در رشته ترتیل، حسین پناهی حفظ یک جزء، جواد نظری حفظ 10 جزء، احسان غلامزاده در رشته احادیث موضوعی و علی خانی در رشته تفسیر موضوعی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
 
به گفته وی، در بخش بانوان ورزشکار نیز حنا رحمتی در رشته تحقیق(صوت)، زینب مهدوی در رشته ترتیل، زهرا اسماعیلی در بخش حفظ 1 جزء، مهناز گهرلود ارکواز در رشته احادیث موضوعی و زینب منصوری در رشته تفسیر موضوعی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
 
وی اضافه کرد: در بخش جوانان نیز کوثر موسوی در رشته تحقیق، زهرا گرائی در رشته ترتیل، هنا دشتی در بخش احادیث موضوعی، اعظم درخشان در بخش تفسیر موضوعی و مریم شفیعی در رشته حفظ 10 جزء برتر شدند.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از نفرات برتر معرفی شده هر رشته یک خانم و یک آقا برگزیده و به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
 
 سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به همت اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با حضور 230 نفر در 2 بخش بانوان و آقایان 25 اردیبهشت با حضور قاریانی از 10 شهرستان همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار شد و نفرات برتر معرفی و از آنها تقدیر بعمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار