معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران اجتماعی کردن امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در جامعه را از رویکردهای دولت برشمرد.
کد خبر: ۴۳۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 28 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی روز یکشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار کرد: مبارزه و پیشگیری از اعتیاد کاری زمان بر و نیازمند مشارکت همه دستگاه های متولی و آگاهی بخشی به مردم و جامعه است و همه باید با احساس مسئولیت در این موضوع وارد عمل شوند.
 
وی به آسیب های این بلای خانمانسوز در جامعه اشاره و یادآور شد: پیشگیری از اعتیاد در جامعه و اجتماعی کردن این موضوع روشی منطقی است که دولت در سال های اخیر بخوبی آن را دنبال کرده و نتایج خوبی در حوزه کاهش اعتیاد در جامعه داشته است.
 
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران بر ایجاد و گسترش امکانات مراکز تشخیص و درمان و بازتوانی با هدف جلوگیری از الگوهای مصرف و اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت های اجتماعی و حقوقی از افراد آسیب دیده، در معرض آسیب و درمان شده تاکید کرد.
 
وی افزود: مشارکت مردم، هماهنگی و همراهی دستگاه های متولی، ایجاد کارگاه های آموزشی، تشکل های مردم نهاد از راهکارهایی هستند که نقش موثری در کاهش اعتیاد در جامعه دارند.
 
مجلسی به عملکرد خوب و مثبت شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای مصوبات و توجه هر یک از دستگاه های عضو این شورا به وظایف خود در قبال اجرای مصوبات از دیگر موضوعاتی است که باید به جد دنبال شود.
 
وی با اشاره به تسهیلات واگذار شده به بهبود یافتگان از دام اعتیاد در شهرستان گفت: دولت توانسته با حمایت این افراد و ایجاد اشتغال برای آنها روند بازگشت شان به بازار کار را فراهم کند.
 
معاون فرماندار دهلران حقوق شهروندی و اجرای آن را از دیگر دستاوردهای دولت برشمرد و افزود: بحث مبارزه با اعتیاد یکی از مهم ترین این موضوعات است که همه دستگاه ها باید پای کار باشند و در طول چهار سال گذشته دولت راهکارها و اقدامات و زیرساخت های خوبی در این حوزه عملیاتی کرده است.
 
شهرستان دهلران با 66 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و دارای چهار شهر و بیش از 60 روستا است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار