معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار احیای تفکر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر است.
کد خبر: ۴۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 28 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداست بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) افزود: اندیشه های ناب و حیات بخش امام راحل توانست نظام مبتنی بر تعالیم و مبانی عمیق و انسان ساز اسلام را در ایران پایه گذاری کند.
 
وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با نظام سلطه و تباهی محصول تفکرات و آرمان های عمیق این شخصیت الهی و ماندگار بوده که در جهان امروز با اقتدار و عزت هر چه تمام خودنمایی می کند.
 
کلانتری با اشاره به رهبری امام گونه مقام معظم رهبری بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تاکنون اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج سربلندی و اقتدار بود و بی تردید پرچمدار این سرافرازی رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین شایسته امام (ره) هستند.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: اهداف و رویکردهایی در دستور کار قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام علی چراغی پور بهره گیری از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی سازمان های مردم نهاد، بسیج، کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت توسعه کمی و کیفی مراسم، فضاسازی تبلیغی مناسب سطح معابر چه در شهرها و چه در روستاها، تلاش گسترده و تأثیرگذار اصحاب رسانه و مطبوعات به خصوص صدا و سیما در جهت تولید برنامه های مناسب و پوشش خبری برنامه ها و بهره گیری هر چه بهتر از ماه مبارک رمضان و برنامه هایی که در این ایام مبارک اجرا می شود را از سیاست ها و رویکردهای اجرای برنامه های امسال اعلام کرد.
 
به گزارش ایرنا، در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون اجرای برنامه های بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) در استان بحث و تبادل نظر کردند.
امسال بدلیل تقارن با ماه مبارک رمضان هیچ کاروانی از این استان برای شرکت در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار