فرماندار آبدانان با تشریح روند بررسی شکایت معترضان به نتیجه انتخابات شورای این شهر گفت: اعتراض کاندیداهای معترض رسیدگی شد ولی هیچ تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نکرد.
کد خبر: ۴۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 29 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری شامگاه یکشنبه در دیدار با منتخبان شورای شهر آبدانان در پنجمین دوره اظهار کرد: برخی از کاندیداها که رای مورد نیاز برای ورود به شورا را کسب نکرده بودند به نتیجه انتخابات اعتراض کردند که با نظر هیات های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق ها، هیچ گونه تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشد.
 
وی از تایید نهایی انتخابات شورای شهرهای آبدانان، سرابباغ و مورموری خبر داد و افزود: رای اعتماد مردم یک مدال افتخار برای اعضای شورا است که باید به عنوان یک سرمایه ماندگار قدردان آن باشند.
 
فرماندار آبدانان اشراف بر قوانین و رایزنی با مدیران بالا دستی را 2 ضرورت شوراهای اسلامی دانست و یادآور شد: برای رفع موانع خدمات شهری و بهسازی فضای عمومی شهرها باید روحیه مشارکت جویی و تعامل با مدیران اجرایی برای شهروندان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
 
عسگری حفظ اتحاد بین اعضای شوراها را یک امر مهم دانست و گفت: در برابر قانون و آیین نامه های موجود شوراهای اسلامی شهرها، باید نظارت مستمر خود را بر همه ادارات و نهادهای خدمات رسان گسترش دهند.
 
وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اضافه کرد: شهرستان آبدانان با 63 درصد رای به حسن روحانی رتبه نخست در سطح استان ایلام را بدست آورد.
 
به گزارش تابناک ایلام، در این نشست که در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد منتخبان مردم، ساخت و تجهیز غسالخانه، جانمایی و احداث آرامستان، تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری و مکان دفع بهداشتی زباله ها را مهمترین مطالبات مردم آبدانان اعلام کرده و خواستار کمک مسئولان فرادستی از جمله فرمانداری برای حل این مشکلات شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار