رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و هتاکی در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 29 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمالی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ایلامی و تشکیل پرونده قضایی مبنی بر اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی مورد اهانت تهدید و هتک حیثیت شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی تاکید کرد: مامورین پس از هماهنگی با مراجع قضایی تلاش خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان احتمالی آغاز کردند که پس از چند روز کار اطلاعاتی متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ جمالی یادآور شد: متهم که پسر خاله شاکی بود در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد.
 
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را تخریب و انتقام‌جویی به سبب مشکلات قبلی اعلام کرد، گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
وی با اشاره به اینکه اعتماد بی جا در فضای مجازی منجر به بروز گرفتاری هایی برای کاربران می شود، افزود: در صورت مواجهه با مواردی که برای آنان به بهانه‌های مختلف ایجاد مزاحمت می‌کنند مراتب را در اسرع وقت از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار