مدیر پایانه مرزی مهران از افزایش 20 درصدی تردد مسافر در 2 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد و افزود: به طور میانگین روزانه نزدیک هفت هزار زائر از طریق این پایانه مرزی راهی شهرهای مذهبی عراق می شوند.
کد خبر: ۴۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 30 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛اسد محمدی اظهار کرد: از این تعداد زائر نزدیک به 270 هزار نفر ایرانی و مابقی نیز اتباع خارجی بودند که از طریق مرز بین المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد داشته اند.
 
وی از افزایش 20 درصدی تردد مسافر در 2 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 خبر داد و افزود: به طور میانگین روزانه نزدیک هفت هزار زائر از طریق این پایانه مرزی راهی شهرهای مذهبی عراق می شوند.
 
مدیر پایانه مرزی مهران تاکید کرد: در حال حاضر تردد زائران در مرز مهران بدون مشکل و با سهولت در جریان است.
 
وی با بیان اینکه کار تردد مسافر به صورت قانونی و در قالب کاروان های حج و زیارت از این مرز انجام می شود، گفت: در 2 ماه گذشته (فروردین و اردیبهشت) بیش از 450 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران تردد کردند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری این شهرستان از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود.
 
روزانه به طور متوسط هفت هزار زائر از این مرز رسمی به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند ولی در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز برای سفر به عتبات عالیات تردد می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار