«ادوارد مایر» تحلیلگر موسسه خدمات مالی «اف.سی استون» آمریکا، گفت: تقاضای طلا همچنان بالا خواهد بود و ممکن است قیمت طلا در هفته های آینده افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۴۳۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 30 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از رویترز،صبح  دوشنبه طلا در بازارهای جهانی به بالاترین قیمت در چهار هفته گذشته معامله شد، زیرا نگرانی های ژئوپلیتیکی جلو کاهش تقاضای طلا به عنوان یک دارایی مطمئن را گرفت.جمعه گذشته نیز تنش های ژئوپلیتیکی موجب افزایش تقاضای طلا شد و در پایان معاملات آن روز قیمت ها به طور تقریبی یک درصد افزایش یافت.
جمعه گذشته در این بازار، قیمت طلا 0.9 درصد نسبت به روز پیش از آن افزایش یافت و به یک هزار و 269 دلار و 50 سنت در هر اونس رسید و رکورد خود از اول ماه می (یازدهم اردیبهشت) را شکست.
در بازار کامکس نیویورک نیز در ساعت یاد شده، هر اونس طلا در معاملات آتی به قیمت یک هزار و 266 دلار و 90 سنت معامله شد که نسبت به جمعه گذشته فقط 0.1 درصد کاهش دارد.
تحلیلگر بانک سرمایه گذاری «او.سی.بی.سی» سنگاپور به رویترز گفت: تنش های سیاسی که ناشی از اقدام های «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا، است موجب افزایش تقاضای طلا می شود.
به نوشته ایرنا،ترامپ به دنبال انتشار این خبر که پیش از به قدرت رسیدن، داماد وی سعی کرده است یک راه مخفی ارتباطی با مسکو ایجاد کند، به رسانه ها تاخت و خبرهای جعلی نسبت داده شده به کاخ سفید را رد کرد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار