عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تخریب ها علیه دولت روحانی منصفانه نیست، گفت: مخالفان و منتقدان هم به جای تخریب به میدان آمده و به کمک دولت بیایند.
کد خبر: ۴۴۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 18 June 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا بادامچی روز یکشنبه تاکید کرد: دولت آقای روحانی در مقطعی روی کار آمد که کشور در شرایط بسیار بدی بود، وی توانست بسیاری از انحرافات مسیر را تغییر دهد و بسیاری از گرفتاری ها را حل کند.
وی با تاکید بر این که دولت آقای روحانی تمام تلاش هایش را برای بهبهود شرایط کشور به کار برد، یادآورشد: هم اکنون شاهدیم که هنوز دولت دوازدهم شروع نشده دوباره یکسری شروع به تخریب دولت و آقای روحانی کردند که این واقعا منصفانه نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما در مقطع حساس خارجی و شرایط پیچیده داخلی قرار داریم و باید در این شرایط به دولت کمک کنیم اگر برای ارزش کشور قائل هستیم باید کمک کنیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون در شرایط پیچیده اقتصادی قرار داریم نباید پشت دولت را خالی کرد حتی مخالفان و منتقدان دولت هم به میدان بیایند و به دولت کمک کنند.
این نماینده مجلس افزود: نباید اجازه دهیم که دولت با مشکل برخورد کند، شکست دولت روحانی، شکست کشور است ما دیگر فرصت آزمون و خطا هم نداریم و شرایط اقتصادی بسیار حساس است. 
وی یادآور شد: دولت آقای روحانی دولتی بود که در این سال ها نسبت به شرایطی که در آن قرار داشتیم خوب عمل کرد، در این دوره وضعیت بانک ها بهبود یافت، اشتغال زایی انجام شد، ما توانستیم با کشور های دیگر وارد گفت وگو شویم و بسیاری از مشکلات ما حل شد.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری درضیافت افطار با اصحاب رسانه با بیان این که بی تردید دولت یازدهم مظلوم ترین دولت در تاریخ انقلاب بوده است ، گفت: ما در شرایط امروز باید بیشتر به آینده و نه گذشته و به اهداف ملی و نه رقابت های دیروز نگاه کنیم.
روحانی دولت را نماینده مردم ایران دانست و اظهارداشت: بیان موفقیت ها و پیروزی های دولت چیزی جز بیان موفقیت ها و پیروزی های ملت نیست. دولت چیزی نیست جز نماینده مردم و یکی از اشتباهاتی که رسانه ها باید تصحیح کنند، این است که گفته می شود مثلا این آقا وکیل الدوله است و یا این رسانه، رسانه طرفدار دولت است. در حالی که دولت همان نماینده ملت است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار