نماینده حوزه انتخابیه ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مردم ، روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ملکشاهی تسریع می یابد .
کد خبر: ۴۵۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 07 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز افزود : ملکشاهی از معدود شهرستان های استان است که در سالیان گذشته با کمبود آب سالم و بهداشتی روبرو بوده است.

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کل اعتبار پروژه آبرسانی به ملکشاهی 480 میلیارد ریال است که تا کنون با احداث 6 کیلومتر خط انتقال بیش از 85 میلیارد ریال هزینه شده است .

امینی افزود: در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و تأمین اعتبار آن پیگیری های انجام گرفته و بزودی ادامه این پروژه عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به موضوع مطالبات مردم در موسسه آرمان نیز اشاره کرد و گفت: در راستای احقاق حق مردم استان که چیزی بالغ بر 200 میلیارد تومان است با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد رایزنی شده است.

وی از قول مساعد مسئولان کشوری جهت پرداخت مطالبات مردم خبر داد و افزود: قرار شده است در اولویت اول اصل تسهیلات و سپرده مردم پرداخت شود .

امینی همچنین گفت: اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان جهت پرداخت خسارتهای ناشی از سیل به استان اختصاص یافته است .

اجرای طرح انتقال آب شرب از سد ایلام به ملکشاهی با اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال و 6 کیلومتر خط انتقال برای تامین اب ملکشاهی در دستور کار قرار دارد./م
 
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار