میرزایی گفت : بدنبال سلسه پیگیری های قبلی ، امروز هم به منظور پیگیری وضعیت موسسه مالی واعتباری آرمان و سرنوشت سپرده های مردم ،با حضور مسئولین آرمان ( علی محمد آزاد استاندار اسبق استان) و دکتر حیدری معاونت نظارت بانک مرکزی جلسه ای تشکیل شد .
کد خبر: ۴۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 08 July 2017

مشکلات به وجود آمده در مسیر فعالیت موسسات مالی واعتباری، به دغدغه جدی این روزهای مسئولین کشور و سپرده گذاران این موسسات مبدل شده است . موضوعی حاد که هر روز دامن یک موسسه مالی را گرفته و با ازدحام سپرده گذراران نگران ،بر سر ادامه فعالیتهای بانکی و اقتصادی کشور سایه افکنده است .

به گزارش تابناک ایلام ؛یکی از موسسات مالی واعتباری فاقد مجوز وبهتر بگوییم اولین موسسه ای که بصورت جدی برای حجم گسترده ای از مردم وسپره گذراران استان وحتی سایر استانهای کشور ایجاد مشکل نمود ،موسسه اعتباری ومالی آرمان بود . مردم استان ایلام به پشتوانه اعتماد به موسسان بومی این موسسه و همچنین سقف بالای پرداخت سود های سپرده ،بیش از 200میلیارد تومان از سرمایه های خود در اختیار این موسسه قرار داده وماههاست برای وصول آن دست به دامن هر مسول ونماینده ای می شوند ،اما کماکان به جز دوندگی ،تجمع های پرتعداد اما بی حاصل ،تکلیف سرمایه های معلق آنان روشن نشده است .

اما بدنبال سلسه پیگیری های مسئولین استان ،امروز نیر جلال میرزایی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی که از ماهها قبل موضوع تعیین تکلیف موسسه آرمان و وضعیت نهایی سرمایه های بلوکه شده هم استانیهایمان را در دستور کار قرار داده است ،در دیدار با معاونت نظارت بانک مرکزی ،موضوع موسسه آرمان را محور جلسه امروز خود قرار داد.

جلال میرزایی در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص خروجی این نشست اظهار کرد: از آنجاییکه این موسسه مبلغی بیش از 200میلیارد تومان از سرمایه های مردم استان را در وضعیت نامعلومی قرار داده است ،بر اساس وظیفه نظارتی خود ،از ماهها قبل موضوع تعیین تکلیف سپرده های مردم را در دستور کار قرار داده ایم.

میرزایی گفت : برهمین اساس وبدنبال سلسه پیگیری های قبلی ، امروز به منظور پیگیری وضعیت موسسه مالی واعتباری آرمان و سرنوشت سپرده های مردم ،با حضور مسئولین آرمان ( علی محمد آزاد استاندار اسبق استان) و دکتر حیدری معاونت نظارت بانک مرکزی جلسه ای تشکیل شد .

وی ادامه داد : رویکرد بانک مرکزی حل مشکل موسسه آرمان و تعیین تکلیف سپرده های مردم است ،با توجه به ورود دستگاههای مختلف به این موضوع ،الان فرصت خوبی بر ای حل این مساله در اختیار بانک مرکزی ،مسولین آرمان و نمایندگان مردم قرار دارد .

میرزایی تصریح کرد : با توجه به مواضع مسئولین بانک مرکزی و عزم آنها برای رفع این مشکل ،امیدوارم به زودی خبرهای خوبی به سپرده گذاران این موسسه برسد.

نماینده استان بیان داشت : سپرده گذاران یقین داشته باشند تا رفع این مشکل ،از طریق مبادی مرتبط این موضوع پیگیری خواهد شد و مقرر شد در یکی دو هفته اخیر ودر جلسه های مشترک این موضوع به بحث گذاشته شود.

دکتر میرزایی در پایان تاکید کرد: سپرده گذاران آرمان در خصوص سرنوشت سپرده های خود نگران نباشند ،زیرا با توجه به رویکرد بانک مرکزی و تلاش مسئولین آرمان و پیگیری دستگاههای مختلف ،این موضوع به زودی نهایی شده و وبه تکلیف سپرده های آنان خوشبینم .
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سپرده گذارآرمان البرزایرانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
سلام.نمیدونم نمایندگان دیگردرخواب به سرمیبرندیاخودشونوبه خواب زدن این مشکل شهریار،رباط کریم،تهران،البرز،همدان نیزمیباشدتوروخدابه دادمردم برسید چرامردم طمع کردن مگه الان مهراقتصادسود23درصدنمیده مگه بانکهای خصوصی سود22درصدنمیده نه اینانیست مردم به کارمندان موسسه اعتمادکردن سپرده گذاری کردن امااونالیاقت انقدراعتمادرونداشتن ان شاالله خیروخوشی نبینندکه مردم روسرگردان کردند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
با تشکر فراوان از نماینده محترم و آقای آزاد و ..تابناک عزیز.........انشاالله همیشه خوش خبر باشید......................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
الان مهرماه لست آقای میرزایی بدان سیف هم شریک جرم است
کله مروژگن سی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
سیف دروغگو پس چی شد
کله مروژگن سی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
سیف دروغگو پس چی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار