مدیرکل بهزیستی ایلام از برگزاری دومین همایش بهزیستی و رسانه همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی در این استان خبر داد و آخرین مهلت ارسال اثر از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه به این همایش را 21تیر ماه جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۴۵۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 11 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرهاد قیصربیگی  اظهار کرد: این همایش در چهار محور آسیب های اجتماعی، معلولیت ها و مشارکت های مردمی و فرهنگی و پشیگیری برگزار می شود.

وی افزود: خبرنگاران رسانه های مکتوب فعال در استان ایلام (اعم از شهرستان ها و مرکز استان) شامل اهالی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری اینترنتی دارای مجوز می توانند با ارسال اثر مرتبط با این محورها در این همایش شرکت کنند.


قیصربیگی تاکید کرد: فعالان رسانه های گروهی استان تا آخر وقت اداری چهارشنبه 21 تیر ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در زمینه های مختلف خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و عکس با موضوع های همایش (دوره انتشار تیر ماه سال 95 تا تیر ماه امسال) به دبیرخانه جشنواره واقع در روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام ارسال کنند.


به گفته وی، در همایش امسال از رسانه هایی که در یک سال گذشته بیشتر همکاری و تعامل را با بهزیستی استان ایلام در حوزه های مختلف داشته اند نیز تقدیر بعمل می آید.


مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: این جشنواره با هدف ایجاد تعامل با رسانه های گروهی همزمان با هفته بهزیستی برگزار می شود و آثار برگزیده هر بخش نیز مورد تقدیر قرار می گیرد.


24 تا 30 تیر به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار