حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:دشمنان مبارزه با موازین و ارزش های دینی و در راس همه آنها از بین بردن حجاب و عفاف زنان مسلمان را به شیوه های مختلف و تبلیغات مسموم دنبال می کنند.
کد خبر: ۴۵۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 13 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ حجاب و عفاف در شهر ایلام اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به جای حربه های نظامی با هجمه هایی چون جنگ نرم و تهاجم فرهنگی عفت و حجاب مردان و زنان مسلمان ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.

وی افزود: دشمن به جای بکار بردن تاکتیک های نظامی و جنگ رو در رو اینک بدنبال ترویج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی در بین مردم بویژه قشر زنان جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: باید دستگاه های مختلف فرهنگی در کشور با هوشیاری و بدور از غفلت، هجمه های مخرب دشمنان را خنثی و دشمنان غربی و حامیان داخلی آنها را خوار و زبون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی به جوانان بخصوص زنان جامعه توصیه کرد، فریب اغواهای فریبنده بیگانگان در فضای مجازی را نخورند و آگاه باشند این هجمه ها با سیاست و برنامه ریزی های حساب شده می خواهد حجاب را از بانوی ایرانی بگیرد.

وی تاکید کرد: مادران ایرانی باید از همان کودکی دختران خود را با حجاب و پوشیده و طبق موازین شرعی بزرگ کنند و فرزندان خود را به این درک برسانند که حجاب یک مصونیت در برابر هجمه هاست و هم اکنون در دنیای غرب بسباری از زنان غیر مسلمان به سمت استفاده از حجاب گرایش پیدا کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم در سخنانی در جمع مردم ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران یک حکومت مردمی و استوار بر فرهنگ ناب اسلامی است.

سردار سید صادق حسینی افزود: فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی یک مقوله مهم و اساسی است و زنان ایرانی باید الگویی ارزشمند برای تمام زنان کشورهای اسلامی باشند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار