امام جمعه ملکشاهی با اشاره به آزاد سازی موصل گفت: این پیروزی بزرگ بیش از پیش نقش روحانیت شیعه را به عنوان محور وحدت نیروهای مردمی و انقلابی و قیام علیه ظلم و استکبار آشکار ساخت.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 14 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز اظهار کرد: نیروهای مردمی و انقلابی عراق تحت عنوان حشد الشعبی با محوریت روحانیت شیعه یکی از بزرگترین پیروزی های ملت عراق در تاریخ معاصر را رقم زدند.

وی افزود: آزاد سازی موصل که به عنوان پیروزی حق بر باطل قلمداد می شود نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلابی و مردمی است و نشان دهنده پیروزی در محورهای دیگر مقاومت در سوریه و یمن است.


حجت الاسلام امینی در ادامه خطبه های این هفته به موضوع مهم حجاب و عفاف پرداخت و تاکید کرد: مساله حجاب از جمله احکام الهی و ارزش های والای دین مبین اسلام است که خداوند متعال در آیات مختلف مسلمانان را به رعایت حجاب و عفاف توصیه و سفارش فرموده اند.


وی با بیان محاسن متعدد حجاب و عفاف در جامعه یادآور شد: مهمترین مساله ای که فرد، خانواده و جامعه را از ورطه بی بند و باری مصون نگه می دارد، رعایت حجاب و عفاف است.


امام جمعه ملکشاهی اضافه کرد: امروزه جامعه غربی به دلیل همین بی حجابی و بی بندباری با چالش جدی سقوط اخلاقی و انحراف اجتماعی مواجه شده است.


حجت الاسلام امینی همچنین با تجلیل از ریش سفیدان و بزرگان، نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی این شهرستان در خصوص دستگیری قاتل فراری گفت: برخورد قاطع با چنین شرارت های تضمین کننده امنیت بیشتر در جامعه خواهد بود./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار