امام جمعه بدره:
امام جمعه بدره گفت:انجام قرار داد با شرکت بد سابقه و بد عهد توتال و کشور فرانسه که همواره با ایران مخالفت و دشمنی داشته است جای سوال داردو ومسئولان وزارت نفت باید به این سوالات پاسخ بدهند.
کد خبر: ۴۵۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 14 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید روح اله زمانی موسوی  در مورد قرارداد نفتی توتال بیان کرد: دو سوال مهم در ارتباط با این قراردادوجود داردکه یکی به چرایی کار با این شرکت مربوط است و دیگری به عدم استفاده از توان داخلی و اعتماد به نیروهایی مانندسپاه پاسداران.

زمانی موسوی تاکید کرد: شرکت نفتی توتال دارای سابقه مشخص و روشنی در بد عهدی و کارشکنی است و همینطور کشور فرانسه که در زمان های مختلف مواضع خصمانه ای نسبت به ایران داشته اندکه دولت و وزارت نفت باید با وسواس بیشتری به این انتخاب نگاه می کردو در این گونه قرار داد های طولانی مدت باید دقت و احتیاط فراوانی به خرج داد.
 
وی ادامه داد: حتی اگر به گفته وزیر نفت هیاتی برای نظارت بر این قرارداد تعیین گردد ،همانند هیات نظارت بر برجام نخواهد توانست از کاستی ها و عهد شکنی های خارجی ها ،پیشگیری کند.
 
وی افزود:با تاکیدات رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و وجود نیروهای کار فراوان و تکنولوژی لازم ،باید باور مورد نیاز در کشور ایجاد شده و این گونه امور بوسیله فرزندان همین کشور و با توان داخلی صورت گیرند.
 
سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های امروزنمازجمعه بدره اظهارکرد:هر افتخاری در هر زمینه ای برای کشور کسب گردد ،نتیجه آن برای کل کشور است و باید همه گرو هها و قوا ،قدر دان افتخارات کسب شده توسط سپاه پاسداران باشند.
 
وی خواستار احترام به توان و قدرت سپاه شد وگفت:دولت و مردم ایران در تمام یافته های کشور سهیم هستندو دولت باید حداقل به اندازه ورزشکارانی که در میادین مختلف مدال کسب می کنند برای سپاه و توان آن ارزش قائل شده واز آنان تفقد کند.
 
زمانی موسوی با مطلوب دانستن عملکرد سپاه در کشور گفت :سپاه توانسته است به عنوان نیرویی که خواستگاه مردمی دارددر حوزه های مختلف نظامی و اقتصادی کارهای خوبی را اجرا نمایدکه دولت نیز باید به این نهاد مردمی اعتماد نمایدولی ظاهرا دولت چنین دیدگاه و اعتقادی ندارد.
 
وی با اشاره به نبرد موصل در عراق گفت : پیروزی های حاصل شده در نبرد با داعش و آزاد سازی موصل جزء افتخارات مرجعیت شیعی و همچنین توان فرماندهان نظامی ماست .
 
امام جمعه بدره با اشاره به هفته فرهنگ مالیاتی در کشور گفت : باید نگاه دینی به مساله مالیات ایجاد گرددچرا که دولت سهم بزرگی از درآمد های خود را بر این پایه استوار کرده و نگاه دینی به این موضوع می تواند به اقتصاد کشور کمک فراوانی نماید.
 
وی در مورد مهم ترین مطالبات شهرستان نیز گفت :یک مطالبه عمومی مهم که وجود دارد بحث پمپاژ آب به زمین های کشاورزی است که می تواند نقش مهمی در مهاجرت معکوس داشته باشدولی معطل مانده است . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار