فرخ لقا جمشیدزاده؛
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام از رایگان شدن ارائه خدمات توانبخشی در این استان به مناسبت آغاز هفته بهزیستی (24 تا 30 تیر ماه) خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 15 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرخ لقا جمشیدزاده اظهار کرد: به همین مناسبت ارائه خدمات مرکز جامع توانبخشی بهزیستی شهر ایلام از امروز بمدت یک هفته رایگان است.

وی این خدمات را شامل کار درمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی دانست و افزود: همه مردم و مددجویان زیرپوشش می توانند در این مدت از خدمات مراکز درمانی این نهاد به صورت رایگان بهره مند شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام هدف از این اقدام را گرامیداشت هفته بهزیستی 24 تا 30 تیر ماه و رفاه حال شهروندان و مددجویان زیر پوشش اعلام کرد.

شایان ذکر است،دیدار کارکنان و مدیران بهزیستی با مسئولان ارشد استان، برگزاری همایش بهزیستی و رسانه، افتتاح و واگذاری 43 واحد مسکونی مددجویان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان، افتتاح مراکز ترک اعتیاد و کارگاه قالی بافی از مهمترین برنامه های هفته بهزیستی در این استان است.

بهزیستی محور مسوولیت و سلامت اجتماعی شعار امسال هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت های مردمی به عموم مردم و مددجویان خدمت ارائه می کند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار