مدیر عامل شرکت گاز ایلام گفت: 67 روستای فاقد شبکه گاز در سطح این استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار و به شبکه گاز سراسری متصل می شوند.
کد خبر: ۴۵۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 15 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و انتخاب پیمانکاران واجد شرایط، تلاش می شود تا پایان سال جاری این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل شوند.
 
وی ضریب نفوذ شبکه گاز به جمعیت روستایی در این استان را هم اکنون بیش از 65 درصد اعلام کرد و افزود: با انجام عملیات گاز رسانی به این تعداد روستا ضریب نفوذ شبکه گاز رسانی به روستاهای استان ایلام به 82 درصد افزایش پیدا می کند.
 
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از انجام عملیات اجرایی گاز رسانی به سه شهر باقی مانده در استان نیز خبر داد و یادآور شد: تنها سه شهر ماژین در شهرستان دره شهر و میمه و پهله در حوزه استحفاظی شهرستان دهلران از نعمت گاز بی بهره هستند که عملیات گازرسانی به این شهرها با بیش از یک هزار و 977 خانوار توسط این شرکت در دست اقدام است.
 
شمس اللهی با اشاره به تلاش های چهارساله دولت تدبیر و امید برای گازرسانی به روستاها و شهرها گفت: از زمان آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون 12 شهر و 186 روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار