خلیل حنیف؛
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:این وزارتخانه تابلوی خدمات نظام و دولت است و بیش از 64 درصد مردم به طور مستقیم با این وزارتخانه سر و کار دارند. l
کد خبر: ۴۶۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 15 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ خلیل حنیف روز شنبه در نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: این وزارتخانه تابلوی خدمات نظام و دولت است و بیش از 64 درصد مردم به طور مستقیم با این وزارتخانه سر و کار دارند.
 
وی با تاکید بر هماهنگی بیشتر برای تحقق سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این وزارتخانه وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در امور خود کمترین نقص و خللی داشته باشد بسیاری از امور مردم به هم می خورد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: استان ایلام از سطح مطلوبی در بین استان ها در خصوص خدمات رسانی و اجرای اهداف ابلاغی برخوردار است به طوری که در بین 31 استان، ایلام در ردیف 15 استان برتر شناخته شده که این امر نشان دهنده نزدیکی ارتباط بین مردم و این اداره کل است.

حنیف تغییر مدیریت ها را امری عادی دانست و یادآور شد: این ذات کاری اداری است چون هدف اصلی از جابجایی در پست های مدیریتی بهره مندی مناسب از ظرفیت و توان کاری مدیران جدید و استفاده از فکر، نظر و اندیشه های نو برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

وی اضافه کرد: با تغییرات مدیریتی شاهد یک پویایی و خلاقیت و ابتکار عمل در سطح فعالیت های دستگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه هستیم.

مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست گفت: با همکاری کارکنان توانستیم عنوان اول تا پنجم کشوری و در جشنواره شهید رجایی رتبه سوم کشوری را در سال های قبل کسب کنیم.

علیرضا زرگوش با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان ایلام اظهار کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در اجرایی کردن این پروژه در سطح کشور وجود داشت با همکاری دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان ها از هشت هزار و 600 واحد قابل واگذاری؛ هفت هزار و 500 واحد تحویل متقاضیان شد.

وی یادآور شد: کمتر از 6 درصد واحدهای مسکن مهر واگذار نشده اند که با برنامه در دست اجرای این اداره کل تلاش کردیم تا هفته دولت امسال، بخش عمده ای از واحدهای باقی مانده را تکمیل و تحویل متقاضیان داده شود.

در این آیین از خدمات و زحمات علیرضا زرگوش مدیرکل سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایلام با اهدا لوح تقدیر و شکرالله شیرخانی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار