فرماندار دهلران رونق تولید و اشتغال را منوط به فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرستان دانست و گفت: تسریع در راه اندازی واحدهای جدید نقش مهمی در تولید، اشتغال و رونق کسب و کار منطقه دارد.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 15 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی دهلران و واحد تولیدی رب گوجه با اشاره به نقش این شهرک در تکمیل چرخه تولید و اشتغال اظهار کرد: باید برای تسریع در راه اندازی واحدهای صنعتی این شهرک از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت کرد البته دولت نیز حمایت های لازم را از آنها دارد.
 
وی افزود: واحدهای صنعتی که قصد افزایش تولید یا از سرگیری فعالیت داشته باشند مورد حمایت دولت و مسئولان قرار می گیرند به شرطی که سرمایه گذار رغبت، انگیزه و توان لازم برای این منظور را با هدف اشتغال و رونق تولید داشته باشد.
 
موسوی بر ضرورت تسریع در راه اندازی کارخانه تولیدی رب گوجه در این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها و از طرفی مواد اولیه مورد نیاز این واحد (گوجه فرنگی) و بازار مصرف، این کارخانه باید در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود و سرمایه گذار در این زمینه تسهیل لازم در جهت تولید و اشتغال مد نظر داشته باشد.
 
وی یادآور شد: همه واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد در این شهرک باید با تلاش و برنامه ریزی و توجه به تولید و اشتغال از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند ضمن اینکه دولت نیز در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را خواهد داشت.
 
شایان ذکر است ؛ کارخانه تولیدی رب گوجه فرنگی دهلران با ظرفیت تولید روزانه 300 تن و اشتغالزایی 30 نفر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با هزینه ایی بیش از 20 میلیارد ریال به همت بخش خصوصی احداث شده و بزودی راه اندازی و در مدار تولید قرار خواهد گرفت./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار