عملیات اجرایی ساخت 2 مرکز جامع سلامت در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول روز شنبه با حضور مراد یگانه فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 15 July 2017
رئیس شبکه بهداشت و درمان چرداول در مراسم کلنگ زنی این 2 مرکز گفت: در راستای اجرای برنامه های طرح تحول سلامت و تمرکز خدمات بهداشتی و درمانی ساخت این مراکز در شهر توحید و روستای پیازآباد زردلان در دستور کار قرار گرفته است.
 
امین فلاحی اظهار کرد: برای ساخت این دو مرکز جامع سلامت بهداشتی و درمانی 10 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده و برای هر کدام از این مراکز در زیربنای 540 متری ساخته می شوند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان چرداول یادآور شد: شهر توحید مرکز بخش هلیلان و همچنین روستای پیازآباد مرکز دهستان محروم زردلان هم اکنون فاقد هر گونه مرکز بهداشتی و درمانی هستند که با عنایت ویژه دولت و تلاش مدیران استانی و شهرستانی بزودی صاحب مرکز جامع سلامت مجهز خواهند شد.
 
فلاحی تاکید کرد: شهر توحید بواسطه موقعیت جغرافیایی اش پذیرای مردم بخش هلیلان و روستاهای اطراف و حتی روستاهای استان های لرستان و کرمانشاه برای ارائه خدمات است و بهره برداری از این مرکز می تواند خدمات گسترده و مناسبی به مردم ارائه دهد.
 
وی گفت: دهستان محروم زردلان نیز بدلیل بعد مسافت با مرکز بخش و شهرستان نیاز مبرم به چنین مرکزی داشت که ساخت این مرکز جامع سلامت باعث بهره مندی اهالی بیش از 29 روستا از خدمات بهداشتی و درمانی خواهد شد و مشکلات عدیده مردم این منطقه با دسترسی به خدمات مطلوب درمانی بر طرف خواهد شد.
 
شایان ذکر است ؛ شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و بخش هلیلان با جمعیتی حدود 23 هزار نفر یکی از بخش های پرجمعیت و بدلیل عبور رودخانه سیمره و اراضی کشاورزی و باغی آبی، یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی استان ایلام محسوب می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار