محمد رضا مروارید؛
استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور با توجه به شناختی که طی چهار سال گذشته از موقعیت کشور و عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی کسب کرده است در انتخاب اعضای کابینه جدید با فراغ بال و آگاهی بیشتری اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 16 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛محمدرضا مرواریداظهار کرد: دکتر روحانی بر لزوم کاهش سن اعضای کابینه در دوره دوازدهم و استفاده از نیروهای جوان تر و با انگیزتر به منظور پیشبرد برنامه های دولت در چهار سال آینده تاکید دارند و حتما شاهد برخی تغییرات در ترکیب دولت دوازدهم خواهیم بود که امیدواریم در سایه همدلی و همکاری قوای سه گانه بتوانیم کشور را بیش از پیش در مدار و ریل پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

استاندار ایلام یادآور شد: اکنون با به سرانجام رسیدن پرونده هسته ای و توافق برجام شرایط بین المللی نیز برای موفقیت بیشتر دولت در سطح منطقه ای و جهانی فراهم تر شده و کشورهای مختلف تمایل دارند در اجرای پروژه های اقتصادی کشورمان سرمایه گذاری کنند که باید بتوانیم از این فرصت برای جذب منابع مالی بین المللی به منظور سرعت بخشی در اجرای طرح ها بهره لازم را ببریم.

مروارید تاکید کرد: نگاه دولت دکتر روحانی استفاده از منابع و ظرفیت های کشور برای توسعه بلند مدت است و در دولت یازدهم نیز تلاش شد از اتخاذ تصمیمات شتاب زده و غیر کارشناسی پرهیز شود و با افق آینده طرح هایی به تصویب و اجرایی شوند که کشور را در افق های دور دست در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار دهند.

وی گفت: یکی از طرح هایی که در طول 2 سال گذشته مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت و در دولت به تصویب رسید طرح کارورزی بود که پشتوانه فعالیت تیم های مختلفی از کارشناسان اقتصادی و اجتماعی را دارد و در صورت اجرا می تواند بخشی از مشکل بیکاری کشور را حل کند.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد این استان نیز در دوره جدید (دولت دوازدهم) بتواند در مسیر بالفعل کردن استعدادها و ظرفیت های خود که بنابر نظر کارشناسان در حوزه های انرژی و آب و خاک است، گام های بلندی برداشته و ایلام به عنوان یکی از استان های مطرح کشور بویژه از نظر اقتصادی مطرح شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار