معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد از واگذاری پروژه های خود به صورت امانی برای اجرا خودداری کنند.
کد خبر: ۴۶۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 16 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شاپور پولادی در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: بر اساس بررسی ها، انحراف در واگذاری پروژه ها به صورت امانی بیش از 60 درصد است به همین دلیل برای کاهش هزینه ها و تسریع در اجرا و استفاده مناسب از منابع باید به طرق دیگر عملیات پروژه ها را به اتمام برسانند.
 
وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با توجه به وجود شمار زیادی طرح نیمه تمام در استان تا به سرانجام رساندن آنها، به دنبال اجرای طرح جدید نروند.
 
پولادی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که قانون برنامه ششم و ماده واحده های آن را بررسی کنند و از ظرفیت های قانونی آن برای تکمیل پروژه ها استفاده کنند.
 
وی همچنین خواستار رایزنی و تعامل بیش از پیش مدیران دستگاه ها با مدیران میانی وزارتخانه های مرتبط شد و گفت: برای جذب اعتبارات ملی باید رایزنی و چانه زنی کرد و با تعامل در جذب اعتبارات موفق شد.
 
وی همچنین از فرمانداران خواست که در توزیع اعتبارات از سایر فصول توجه داشته باشند و طرح های مشترک بین شهرستانی را با در نظر گرفتن اعتبارات مناسب به سرانجام برسانند.
 
پولادی اضافه کرد: جاده ملکشاهی - میمه - زرین آباد و جاده قاضی خان - بدره بیش از 14 سال است که شروع شده اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز به اتمام نرسیده است.
 
وی خواستار توجه و تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه ها به منظور استفاده مطلوب مردم از مزایای آنها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار