فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی پارک ها، گفت: در اجرای این طرح ۱۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف وروانه پارکینگ شده اند.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 17 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ مکی به خانواده ها توصیه کرد: در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و مانع انتشار آنها در فضای سایبر از سوی فرزندانشان شوند.سرهنگ امیرعباس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماموران پلیس راهور، یگان امداد شهرستان مهران دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی وپاک سازی پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر مهران و برخورد با رانندگان و راکبین متخلف ومقابله با موتور سیکلت های حادثه ساز ، این تعداد موتورسیکلت را توقیف و روانع پارکینگ کردند.

وی افزود: ایجاد مزاحمت برای خانواده ها،همراه نداشتن مدارک و انجام حکات نمایشی و خطرناک از تخلفات راکبان این موتورسیکلت ها بوده است.

سرهنگ شهبازی با تاکید بر استمرار اجرای این طرح تا پایان تابستان گفت: پلیس با اعمال طرح های مختلف ونیز تاکتیک های پلیسی بامجرمان وبر هم زنندگان امنیت وآسایش مردم قاطعانه برخورد می کند.
 
 متهم تهدید به انتشار فایل صوتی برای اخاذی دستگیر شد
سرپرست انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل انتشار فایل صوتی شخصی یکی از شهروندان دهلرانی و تهدید او در فضای مجازی خبر داد.
 
 
سرهنگ منوچهر مکی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان و تهدید وی توسط یکی از کاربران شبکه های مجازی مبنی بر انتشار یک قطعه فایل صوتی خصوصی وی ،مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق شدند مالک خط و عامل اصلی تهیه و انتشار فایل صوتی را شناسایی و او را دستگیر کنند.
 
 تصریح کرد:متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد./م
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار