رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی در این خصوص گفت: با شکایت خانمی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: متهم با دوستیابی در شبکه‌های اجتماعی و اغفال دختران و با دادن وعده‌های واهی از آنان کلاهبرداری می‌کرد که متهم در اعترافات خود اذعان کرده‌، تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
 
رئیس پلیس فتا ایلام یادآور شد: کاربران به ویژه دختران برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی باید از اعتماد بی جا به دوستان اینترنتی و افرادی که در شبکه‌های اجتماعی با آنان در ارتباط هستند خودداری کرده و اطلاعات خصوصی و شخصی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.
 
سرهنگ جمالی در پایان گفت: پلیس فتا با افراد کلاهبردار که در فضای مجازی اقدام به فعالیت می‌کنند برخورد جدی و قاطع خواهد داشت و از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با جرایم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار