نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان ایلام که روز جمعه 30 تیر همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد، اعلام شد.
کد خبر: ۴۶۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 22 July 2017

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در این دوره از انتخابات 42 داوطلب برای کسب 17 کرسی هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان ایلام با هم رقابت کردند.


به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر علی دل پیشه  اظهار کرد: پس از شمارش آرا از میان داوطلبان 10 نفر در گروه پزشکی عمومی و تخصصی، 2 نفر در گروه دندانپزشکی، 2 نفر در گروه داروسازی، یک نفر گروه مامایی، یک نفر در گروه علوم آزمایشگاهی و یک نفر نیز در گروه لیسانسیه پروانه دار به عنوان عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی ایلام انتخاب شدند.


وی یادآور شد: بر این اساس دکتر عباداله فلاحی، دکتر موسی میرزایی، دکتر حسن نورمحمدی، دکتر جواد پیرانی، دکتر قیصر کشاورز، دکتر قباد آبانگاه، دکتر روح اله همتی، دکتر مالک علی محمدی، دکتر علیرضا رمضانی و دکتر آرش رحمتیان در گروه پزشکی عمومی و تخصصی بالاترین میزان رای را به خود اختصاص داده و به هیات مدیره سازمان نظام پزشکی راه یافتند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: در گروه دندانپزشکی نیز دکتر احسان دارابی و دکتر محمد عزیزیان، در گروه داروسازی دکتر فتح اله یزدانی فر و دکتر علیرضا شریفی، در گروه مامایی فرشته رشیدی، در گروه علوم آزمایشگاهی دکتر صالح عزیزیان و در گروه لیسانسیه پروانه دار بتول هوری به هیات مدیره سازمان نظام پزشکی راه پیدا کردند.


دل پیشه تاکید کرد: نتایج انتخابات به تایید هیات نظارت بر هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان ایلام رسیده است و تمامی داوطلبان تا سوم مردادماه برای اعتراض به نتیجه انتخابات مهلت دارند.


وی با قدردانی از استقبال و حضور پرشور اعضای سازمان نظام پزشکی در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان ایلام، تاکید کرد: نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایت ها و تایید نهایی هیات نظارت مرکزی اعلام خواهد شد./م

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار