محمد رضا مروارید؛
استاندار ایلام گفت :قبل از این دولت تنها 42 کیلومتر بزرگراه در استان ایلام ایجاد شده بود که این مقدار هم اکنون به بیش از 140 کیلومتر رسیده و افزایش آن به 460 کیلومتر در دستور کار است.
کد خبر: ۴۶۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 23 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛محمد رضا مروارید گفت :هم اکنون نیز از سمت استان کرمانشاه به سمت اندیمشک در استان خوزستان و در قطعات مختلف پیمانکاران در حال اجرای این طرح هستند.

پروژه های بزرگی همچون تونل کبیرکوه که بزرگترین تونل جاده ای کشور است در این دولت روند اجرایی آن با شتاب بیشتری در حال پیگیری است چون تحول بزرگی در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های جنوبی استان و خارج کردن این مناطق از بن بست جغرافیایی ایجاد می کند.

احداث تونل قلاجه نیز در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.

اعتبارات بخش راهسازی استان ایلام در گذشته بسیار محدود بود ولی هم اکنون به جرأت می توان گفت سالانه یک هزار و 500 میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری و اعتبار تخصیص داده می شود.

به نظرم عملکرد این دولت در حوزه راهسازی استان ایلام درخشان است.

پیش از شکل گیری دولت یازدهم سالانه حدود سیصد میلیارد تومان اعتبار عمرانی که 50 درصد آن به شکل ملی و 50 درصد نیز به صورت استانی بود به این استان اختصاص پیدا می کرد.

این مقدار در دولت تدبیر و امید با افزایش حدود چهار برابری به سالانه 12 هزار میلیارد ریال رسید و طی این چهار سال بیش از 50 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در این استان جذب و هزینه شده است./م
 
کانال تگرامی تابناک ایلام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار